UWAGA! Zmiana terminu składania ofert
Termin składania ofert został przesunięty na 04 wrzesień 2020 r. godz. 11:00
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu i oprogramowania w celu zwiększenia mocy obliczeniowej, przestrzeni dyskowej oraz odporności na awarię infrastruktury serwerowej Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części jak niżej.
Część 1 - Zakup i dostawa serwera wraz z licencją na serwerowy system operacyjny i licencjami dostępowymi.
Część 2 - Zakup, dostawa wymiana i konfiguracja dwóch przełączników SAN (Fibre Channel) oraz macierzy dyskowej.
Część 3 - Odnowienie wparcia producenta do produktów Vmware.
Termin realizacji
Część 1: W terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie licząc od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem, że zadeklarowany termin nie może być krótszy niż 7 i dłuższy niż 60 dni.
Część 2:
- dostawa przełączników i macierzy w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie licząc od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem, że zadeklarowany termin nie może być krótszy niż 7 i dłuższy niż 60 dni.;
- wymiana przełączników w wyznaczoną sobotę, w okresie do 19 dni licząc od terminu, o którym mowa w pkt 1 powyżej.
- konfiguracja i podłączenie macierzy w terminie do 7 dni licząc od terminu, o którym mowa w pkt 2 powyżej.
Część 3: W terminie do 7 dni od zawarcia umowy.
Kryteria oceny ofert
Część 1:
Cena - 60%
Termin realizacji - 10%
Okres gwarancji - 30%
Część 2:
Cena - 60%
Termin dostawy - 10%
Okres gwarancji - przełaczniki - 10%
Okres gwarancji - macierz - 20%
Część 3:
Cena - 100%
Termin składania ofert
02 wrzesień 2020 r. godz. 11:00
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, na Platformie Zakupowej pod adresem: https://zamowienia.utk.gov.pl/pn/utk/demand/notice/public/4717/details