28.11.2017 r. - OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
28 listopada 2017 r. udzielono zamówienia w zakresie Części 1 Wykonawcy:
Marcin Przybysz MMS
05-120 Legionowo, ul. Bolesława Chrobrego 25A
W załącznikach do strony zamieszczono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.
03.11.2017 r. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA W CZĘŚCI 2
W załącznikach do strony zamieszczono informację o unieważnieniu postępowania w zakresie Części 2 przedmiotu zamówienia.
03.11.2017 r. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W CZĘŚCI 1
W załącznikach do strony zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Części 1 przedmiotu zamówienia.
09.10.2017 r. INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
W załącznikach do strony zamieszczono informację z otwarcia ofert.
03.10.2017 r. WYJAŚNIENIA SIWZ
W załącznikach do strony zamieszczono pismo zawierające wyjaśnienia SIWZ.
06.09.2017 r. WYJAŚNIENIA SIWZ
W załącznikach do strony zamieszczono pismo zawierające wyjaśnienia SIWZ.
Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu nr POIS.05.02.00-00-0007/16 pn. „Kampania Kolejowe ABC”, współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, oś priorytetowa V: Rozwój transportu kolejowego w Polsce, działanie 5.2: Rozwój transportu kolejowego poza TEN-T
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
Część 1 – materiały edukacyjne:
- zestawy znaków drogowych,
- podstawy metalowe do znaków,
- gumowe maty antypoślizgowe imitujące asfalt,
- zdalnie sterowane edukacyjne modele sygnalizacji świetlnej,
- pojemniki przeznaczone do transportu tarcz znaków i podstaw plastikowych,
- pojemniki przeznaczone do transportu podstaw metalowych,
- skrzynie przeznaczone do transportu górnej części zdalnie sterowanych edukacyjnych modeli sygnalizacji świetlnej,
- skrzynie przeznaczone do transportu dolnej części zdalnie sterowanych edukacyjnych modeli sygnalizacji świetlnej.
Część 2 – materiały promocyjne:
- kostium bohatera kampanii,
- węże spacerowe w kształcie pociągu,
- maskotki,
- maskotki duże,
- kamizelki odblaskowe,
- samozaciskowe opaski odblaskowe,
- zawieszki odblaskowe,
- kredki,
- worki odblaskowe,
- bloki papieru kolorowego A4,
- bloki papieru białego A4,
- bloki papieru białego A3.
Terminy realizacji:
Część 1 – jednorazowo, w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie, nie później niż 50 dni od dnia podpisania umowy.
Część 2 – cykliczne dostawy w okresie do 30 czerwca 2020 r. Każda z dostaw realizowana w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie, nie później niż 60 dni – pierwsza dostawa, licząc od dnia podpisania umowy, kolejne od dnia złożenia zamówienia.
Kryteria oceny ofert:
Część 1
Cena - 60 %
Termin Realizacji - 40 %
Część 2
Cena - 60 %
Termin Realizacji - 15 %
Jakość - 25 %
Termin składania ofert: 09 października 2017 r. godz. 10:30
Pliki do pobrania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
- [pdf] Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (1.99 MB)
Unieważnienie postępowania w Części 2
- [pdf] Unieważnienie postępowania w Części 2 (210.22 KB)
Wybór najkorzystniejszej oferty w Części 1
- [pdf] Wybór najkorzystniejszej oferty w Części 1 (214.76 KB)
Otwarcie ofert
- [pdf] Informacja z otwarcia ofert (223.14 KB)
Wyjaśnienia SIWZ
- [pdf] Wyjaśnienia SIWZ nr 2 z 03.10.2017 r. - pytania wniesione w okresie od 02.10.2017 do 03.10.2017 (189.6 KB)
- [pdf] Wyjaśnienia SIWZ nr 1 z 06.09.2017 r. - pytania wniesione w okresie od 31.08.2017 do 04.09.2017 (218.55 KB)
Ogłoszenie o zamówieniu
- [pdf] Ogłoszenie o zamówieniu (154.63 KB)
SIWZ
- [pdf] Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (380.83 KB)
- [pdf] Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (587.57 KB)
- [docx] Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy (208.38 KB)
- [docx] Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz dostaw (194.72 KB)
- [docx] Załącznik nr 4 do SIWZ - JEDZ (46.69 KB)
- [xml] JEDZ wersja xml (130.03 KB)
- [docx] Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy - Część 1 przedmiotu zamówienia (225.11 KB)
- [docx] Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy - Część 2 przedmiotu zamówienia (228.57 KB)